کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تب نرم افزارهای آموزشی کودکان به پلی استور اضافه می شود

به گزارش سافت گذر، گوگل به دنبال آن است تا پلی استور به مکان بهتری برای پیدا کردن اپلیکیشن های آموزشی مخصوص کودکان تبدیل شود به همین دلیل به زودی تب Kids را به این فروشگاه نرم افزاری اضافه خواهد کرد تا دانش آموزان راحت تر به برنامه های آموزشی مدنظر خود دست یابند. کمپانی مالک اندروید می گوید که به خاطر شرایط فعلی دنیا، این تب را هر چه سریع تر در دسترس عموم قرار خواهد داد.

گوگل پلی استور پلی استور گوگل فروشگاه نرم افزاری گوگل اندروید

از تب Kids در پلی استور می توان نرم افزارهایی را پیدا و دانلود کرد که گوگل آنها را تأیید شده توسط معلمان می داند. این شرکت با همکاری متخصص آموزشی در ایالات متحده استانداردهایی وضع کرده تا بتواند اپلیکیشن های مناسب برای دانش آموزان را در این تب قرار دهد. در سایر قسمت های پلی استور نیز اگر برنامه مخصوص کودکان وجود داشت، نشانگر خاصی به نمایش درخواهد آمد.

از جمله فاکتورهایی که گوگل در نظر گرفته عبارتند از:

 

•    رده سنی اپلیکیشن
•    محتوای آموزشی
•    نوع پیام های پخش شونده

به علاوه، قرار است در پلی استور معیاری که باعث شده یک اپلیکیشن در تب Kids جای گیرد به نمایش درآید تا والدین راحت تر بتوانند تصمیم بگیرند که آیا این نرم افزار مخصوص فرزندشان می باشد یا خیر.

گوگل پلی استور پلی استور گوگل فروشگاه نرم افزاری گوگل اندروید

طی روزهای آتی، تب Kids در اختیار کاربران پلی استور در ایالات متحده قرار می گیرد و به زودی شاهد حضور آن در فروشگاه نرم افزاری گوگل در سایر کشورها خواهیم بود. لازم به ذکر است که این اقدام کمپانی مالک اندروید در ادامه سیاست های سال گذشته اش می باشد که طی آن تصمیم گرفته بود پلی استور را به مکان امن تر و بهتری برای کودکان تبدیل کند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46711 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/28 تعداد مشاهده: 2149
سافت گذر